במשימה זו התבקשנו לקרוא אודות הכללים המפרטים את כללי הייסוד בעיצוב ממשקי משתמש בסביבות למידה ממוחשבות מהחוברת שמצוינת באתר,
כדי לבחון את הבית הירוק והשכונה הירוקה ולציין אלו מבין העקרונות שהוצגו נתמכים או מופרים בסביבות הדמיה אלו .
הבית הירוק
הלומדה נתמכת בעיקרון הקונסטרוקטיביסטית -יוצר הלומדה בנה אותה כך שתתאים למשתמשים בגילאי 8-13 .
יוצר הלומדה מאמין שהמשתמש יעבור על הרכיבים שנמצאים בחדר ש"בבית הירוק" ומצפה מהמשתמש להבין וללמוד בכוחות עצמו איך הדברים מבטאים את התפיסה הירוקה
עקרונות התומכים בהדמיה : התקשורת מתבצעת בשפה של המשתמש, בייצוג הידע יש עקביות, יש עזרה למשתמש ויש משוב, הניווט באתר פשוט ומובן למשתמש, הוויזואליות מרשימה ומושכת את המשתמשים , היציאה ברורה .
העקרונות שמופרים בהדמיה -יצירת אינטראקטיביות , העומס הקוגניטיבי מופחת .
התמונה נלקחה מלומדת "הבית הירוק" מאתר מטח .
http://sbs.cet.ac.il/Green/GreenHouse/index.aspx?sFrom=ofek
שכונה ירוקה
הלומדה נתמכת בעיקרון הקונסטרוקטיביסטית -יוצר הלומדה בנה אותה כך שתתאים למשתמשים בגילאי 8-13 .
יוצר הלומדה האמין שהמשתמש יעבור על הרכיבים שנמצאים בחדר ש"בשכונה הירוקה" ומצפה מהמשתמש להבין וללמוד בכוחות עצמו איך הדברים מראים ומדגישים את התפיסה הירוקה .
יוצר הלומדה האמין שהמשתמש יעבור על הרכיבים שנמצאים בחדר ש"בשכונה הירוקה" ומצפה מהמשתמש להבין וללמוד בכוחות עצמו איך הדברים מראים ומדגישים את התפיסה הירוקה .
עקרונות התומכים בהדמיה: התקשורת מתבצעת בשפה של המשתמש, בייצוג הידע יש עקביות , יש עזרה למשתמש ויש משוב, הניווט באתר פשוט ומובן למשתמש , היציאה ברורה והוויזואליות מרשימה ומושכת את המשתמשים .
העקרונות שמופרים בהדמיה -יצירת אינטראקטיביות , העומס הקוגניטיבי מופחת .
התמונה נלקחה מלומדת "הבית הירוק" מאתר מטח.
http://sbs.cet.ac.il/Green/GreenEnvironment/index.aspx
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה